przypomnij rejestracja
Język: English / Polski

Artykuły

TaZ: "Beholder nie zapewnił nam nic"

Napisał nqr, 09/07/2010 11:11

Kilka dni temu zakończyło się tegoroczne Electronic Sports World Cup i wciąż pojawią się różne materiały, w których bohaterami są sami gracze. Po tym jak Wiktor "TaZ" Wojtas odpowiadał dla Cadred.org, dziś my publikujemy wywiad z jego udziałem. Dowiecie się z niego co TaZ myśli o występie swojej drużyny w Paryżu oraz poznacie kulisy powrotu naszych graczy do Polski, a także dowiecie się o wielu innych ciekawych faktach.

Bartosz "nqr" Krajewski: Cześć Wiktor. Jesteście już w Polsce, wróciliście z Paryża bogatsi o kolejne osiągnięcie w swojej karierze. Jak wrażenia z Disneylandu?

Wiktor "TaZ" Wojtas: Hej, niestety ciężko jest mi przyznać rację co do kolejnego osiągnięcia, bo każdy z nas liczył na więcej. Wrażenia pozytywne, chociaż chyba byłem zbyt zmęczony całym tym turniejem żeby czerpać frajdę z miejsca, w którym przyszło nam się znaleźć.

Obecnie na naszej scenie największe kontrowersje wzbudza wasza niekonwencjonalna podróż do stolicy Francji. Kilkanaście godzin jazdy pociągiem i autobusem. A wszystko to przez Pana Goldmana. Chciałbyś się z tym Panem kiedyś spotkać i porozmawiać o tym wszystkim?

Takie spotkanie byłoby bez produktywne. Żadna rozmowa nie zmieni tego w jaki sposób zostaliśmy potraktowani i tego jaki ta podróż miała wpływ na osiągnięcia Polskiej reprezentacji na ESWC. Pozostaje ładnie opisać całą sytuację (czym ja osobiście nie się nie zajmuje) i po prostu iść dalej.

Byłeś w szoku gdy rano dostaliście SMS, którego treść już chyba zna każdy? Jaka myśli jako pierwsza przyszła Ci do głowy?

Myśl była prosta - nie ważne jak i czym ale dostaniemy się na ESWC. No i trochę się uśmiałem.

To prawda, że chcieliście już sami jechać samochodem do Paryża?

Tak i jak pokazała nasza historia, wyszlibyśmy na tym o wiele lepiej, chociaż pierwszy etap przejażdżki pociągiem był bardzo sympatyczny.

Gdybyśmy jechali do Paryża samochodem to wyszylibyśmy na tym o wiele lepiej - TaZ

Jak wyglądała podróż pociągiem z Warszawy do Kolonii? W Poznaniu dosiadała się Emilia Łączyńska, były jakieś sprzeczki? Z tego co było wiadomo w mediach to wszyscy byli w dobrych humorach i zmotywowani do gry.

Odnośnie tego całego zajścia będzie wydane jakieś normalne oświadczenie, ja miałem okazję chwilę porozmawiać z Emilią, ale ta rozmowa była całkowicie niepotrzebna i nic nie wniosła do naszej sytuacji. Trzeba było myśleć pozytywnie i dlatego humory były dobre.

Możesz opisać całą sytuację z kradzieżą bardzo wartościowego bagażu kubena? Jest to trochę dziwna sytuacja bo przecież wszyscy siedzieliście obok siebie, a i mało was nie było.

Wsiadamy do pociągu w Kolonii, zostawiamy rzeczy, po czym dowiadujemy się od Emilii i Jacka, że mamy wysiadać bo nim nie jedziemy. W tym czasie chłopaki szli już do toalety i w całym tym zamieszaniu ktoś skorzystał. Nie było mnie przy tym zajściu, ani w pobliżu Kuby, więc nie wiem dokładnie jak to wyglądało, mogę jedynie opisać to co słyszałem.

13 sierpnia w Korei rozpoczyna się e-Stars Seul, w którym weźmiecie udział, a jeszcze wcześniej odbędzie się GameGune. Kuba ubiega się już o wyrobienie nowego paszportu?

Z tego co mi wiadomo to tak, ale nie jest to taka prosta procedura i więcej informacji ma sam Kuba :).

Fatum, które zaczęło towarzyszyć waszemu zespołowi w ubiegłym roku chyba jeszcze sobie nie odeszło. Jak już znaleźliście odpowiednią organizację to psuje się coś innego.

O czym teraz mówimy? Nie ważne jakie jest fatum, w ostatecznym rozrachunku liczy się to jak dużo trenujesz i jakie masz wyniki.

Jaki wpływ na Waszą grę miała cała ta męcząca podróż? Wszystko odbiło się tylko pierwszego dnia rozgrywek, a później już było dobrze?

Podroż miała wpływ na nasza grę w czasie całego turnieju, przez pierwsze 2 dni żyliśmy na napojach energetycznych, a ostatniego dnia już tych napojów nie mieliśmy.

Chciałbyś coś powiedzieć całemu zespołowi, który stał za organizacją ESWC Polska? Słowa wsparcia, czy może pogardy? Jestem ciekaw, czy podzielasz zadnie naszych użytkowników, którzy nie chcą aby BEHOLDER organizował jeszcze jakieś turnieje.

Nie wiem czy mogę tu cokolwiek na ten temat pisać, ale nie przepadam za tą organizacją, nie popisali się.

Beholder nie zapewnił nam nic, nie pomógł w żaden sposób przy naszym powrocie - TaZ

Jak możesz powiedz jeszcze z jakimi problemami spotkaliście się w drodze powrotnej do Polski. Zamiast wracać samolotem prosto z Paryża to jechaliście pociągiem do Niemiec i dopiero stamtąd przemieszczaliście drogą powietrzną.

Dostaliśmy informacje że mamy samolot do Krakowa o 21 w poniedziałek, okazało się że ten samolot leci do Dusseldorfu i jest tam o 23, a do Krakowa śmiga dopiero następnego dnia o 11. Jako, że informację tę dostaliśmy dopiero na lotnisku od Pani z Air Berlin o 13 (Beholder nie dał nam tego info) zaczęliśmy szukać innego źródła transportu, bo już byliśmy zmęczeni tymi wszystkimi przygodami. Ostatecznie pojechaliśmy pociągiem do Niemiec, a potem wyrzucono nas z pociągu w Dortmundzie bo niby był pełny, tam spędziliśmy nockę na dworcu po czym ruszyliśmy o 8:54 do Polski, wszystkie koszty z własnej kieszeni. Beholder nie zapewnił nam nic, nie pomógł w żaden sposób przy naszym powrocie i nie odbierał od nas telefonów w dniu powrotu.

Teraz przejdziemy już do tego co działo się na hali, gdzie rozgrywaliście swoje mecze. Poczuliście się lepiej, gdy prosto z autobusu weszliście do strefy dla graczy i wszyscy przywitali Was brawami?

Nikt nie bił braw :). Poczuliśmy ulgę że jednak zagramy, ale po 2 pierwszych meczach chcieliśmy już iść spać.

A tak od kogoś słyszałem :). W pierwszej fazie grupowej zajęliście drugie miejsce. Ulegliście jedynie drużynie H2k Gaming, był to ostatni mecz w grupie i jeszcze przed jego rozpoczęciem jasne było kto awansuje. Odpuściliście sobie, czy po prostu Szwedzi byli lepsi?

Na tablicy wyników, widniało że Szwedzi przegrali z TEG i że to my mamy gwarantowane pierwsze miejsce w grupie, więc daliśmy za wygrana zmęczeniu i chcieliśmy sobie po prostu ten mecz zagrać na luzie. Ostatecznie okazało się, że to był błąd ze strony ESWC, a my trafiliśmy do grupy śmierci :).

Właśnie, awansowaliście do drugiej fazy grupowej. Wywalczając sobie awans po morderczej walce z mousesports pokazaliście już, że wciąż jesteście jedynymi z najlepszych. Umiesz opisać emocje jakie towarzyszyły Wam w spotkaniu z Niemcami?

Zrobiliśmy bardzo dużo błędów które później musiały być ratowane przez Filipa, przegrywaliśmy sporo rund z przewaga i rund 1na1 itp. Po meczu odczuliśmy ogromną ulgę, że jeszcze mamy szanse na awans. To dało nam dodatkowego kopa w meczu z EG.

Daliście radę wejść do pucharowej części rozgrywek i tam już na samym początku los trochę się zrehabilitował, ponieważ w ćwierćfinale nie musieliście mierzyć się z fnatic, czy Na'Vi. Trafiliście za to na Burning!, które chyba wszystkich zaskoczyło swoją postawą. Obawialiście się Francuzów wspieranych przez lokalnych fanów? Sam mecz łatwy do wygrania chyba nie był.

Burning! było najmocniejszą ekipą z jaką przyszło nam trenować przed ESWC, więc nie byliśmy zbyt szczęśliwi z tego losowania. Mecz był ciężki, ale graliśmy już na oparach energii z dni poprzednich.

Po półfinale, który trwał trzy godziny dostaliśmy 20 minut przerwy przed meczem z SK - TaZ

W półfinale niestety przegraliście z bardzo dobrze przygotowanym SK Gaming. Czego twoim zdaniem zabrakło w Waszej grze podczas tego meczu?

Zabrakło drużyny Fx na turnieju. Po 3-godzinnym spotkaniu z Burning! dostaliśmy raptem 20 minut przerwy i mieliśmy grać z SK, totalna głupota. Bez ciepłego posiłku, bez odpoczynku i możliwości zebrania energii, nie widzę drużyny która by wygrała w takich warunkach. Ten mecz odbył się pod naszą nieobecność.

Przegraliście także w spotkaniu o trzecie miejsce. Wszyscy myśleli, że zrewanżujecie się mTw za przegraną w grupie, a jednak zostaliście rozbici.

Na ESWC przyjechaliśmy wygrać. Po meczu z SK opadliśmy już totalnie z sił i byliśmy bardzo zawiedzeni tą porażka, zabrakło nam sił na naładowanie baterii co było widać w meczu. Styl w jakim zagraliśmy nie był nawet bliski naszym możliwościom.

Wasz występ w Paryżu, patrząc na poprzednie turnieje można uznać za bardzo udany. Czwarte miejsce to duży sukces, który dobrze wróży na nadchodzący GameGune. Powracacie do swojej optymalnej formy i czy sami jesteście zadowoleni z gry na ESWC?

Biorąc pod uwagę warunki w jakich dotarliśmy i w jakich przyszło nam grać każdego dnia, jestem bardzo dumny z naszej drużyny i z tego jak zagraliśmy. Pokazaliśmy kawał serca żeby dojść do półfinałów, potem po prostu zabrakło sił. Jedno jednak trzeba podkreślić, wyszliśmy z grupy i to 2 razy ;), może to już koniec peszka.

Zauważyliście, że po tym wszystkim wielu (pseudo)fanów nawróciło się do Was?

Nie wiem, nie czytam już komentarzy.

Co powiesz o grze Natus Vincere? Ukraińcy jak na razie są nie do zatrzymania, od początku roku albo wygrywają, albo zajmują drugie miejsce. Nie udało im się jedynie na DH Summer. Uważasz, że już niedługo będzie w stanie im zagrozić?

Chłopaki bardzo przykładają się do tego co robią, grają dużo i z głową, mają mądrego managera z którym dobrze się dogadują i który odwala kawał dobrej roboty dla nich. Są najlepszą drużyną w tym roku. Chciałbym zagrać z nimi na lanie :).

Dla naszej drużyny na miejscu menedżera niezastąpiony pozostanie Filip "Ryan" Kasprowicz - TaZ

Czy wy też potrzebujecie takiego menedżera? Jeśli tak to kto jest twoim zdaniem najlepszym kandydatem?

Zbyt złożone pytanie żeby na nie od tak odpowiedzieć. Na takie pytanie powinna odpowiadać cała drużyna, więc jeżeli mam mówić za siebie to wydaje mi się, że jesteśmy w stanie grać świetnie bez takiej osoby. Jest tylko jedna osoba która na tym miejscu pozostanie niezastąpiona dla naszej drużyny i był to Filip "Ryan" Kasprowicz.

Mówisz, że nie jesteście do końca zadowoleni ze swojej postawy na Mistrzostwach Świata. Oznacza to, że pod koniec lipca w Hiszpanii zagracie jeszcze lepiej?

Tak jak mówiłem wcześniej, cel jest jeden - wygrana. Zrobimy wszystko aby zaprezentować się lepiej.

Jak teraz wyglądają Wasze treningi?

Teraz mamy wolne przez kilka następnych dni żeby każdy znowu nabrał energii do gry, potem będzie 10h dziennie do GameGuna!

Wczoraj w HSTV wywiadu udzielał Łukasz "LUq" Wnęk, który powiedział, że to ty nie chciałeś go w drużynie i jako kapitan podjąłeś decyzję o jego wyrzuceniu. Jakie jest twoje stanowisko w całej tej sprawie?

Cała drużyna podjęła decyzje o wymianie LUqa, bo po prostu był słaby, a w wolnym czasie zamiast grać w CSa wołał pobiegać w World of Warcraft albo w innej gierce. Wiele razy rozmawialiśmy na ten temat, żeby grał więcej i nigdy nie było efektów. A wszelkie jego teksty w moją stronę wynikają z tego, że mnie po prostu nigdy nie lubił i nie szanował, ale to już nie jest mój problem.

Łukasz powiedział także, że chciałby złożyć swoją drużynę i pokazać Wam kto jest najlepszy. Będziecie czekać na ofertę rozegrania meczu?

Jak zrobi drużynę i będziemy mieli mecz na lanie to zagramy, co w tym nadzwyczajnego?

Dzięki za udzielenie ciekawego wywiadu. Życzę powodzenia na nadchodzących dwóch turniejach.

Dziękówka.

R E K L A M A


ilość komentarzy: 77dodaj komentarz dotyczy:Counter-Strike Frag eXecutors Electronic Sports World Cup
Sortowanie komentarzy: NAJNOWSZY |NAJSTARSZY

#1 | master1993 | 09/07/2010 17:57 cytuj

Fajny wywiadzik ;D

 


#2 | maniek | 09/07/2010 19:37 cytuj

Kiedy zostaną udostępnione videoblogi z ESWC?

 


#3 | sbn | 09/07/2010 19:55 cytuj

odp. taz'a na pytanie o wywiad z Luq'iem jest dla mnie bardziej wiarygodna niz to ze taz go wywalil z druzyny od tak.

Dobry wywiad.. fajnie sie czytalo :>

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 09/07/2010 19:55
 


#4 | DeV007 | 09/07/2010 21:43 cytuj

Coś niechce mi się wierzyć, że LUq się nie przykładał(bo jak to możliwe skoro wygrali WCG, a dobry sniper to podstawa każdego team'u), a napewno nie uwierzę w to, że BYŁ SŁABY hahaha :D Dobre wały, słaba riposta na wypowiedź LUqa.
Powodzenia na GG oraz w przyszłości ;) Jestem pewien, że pokarzecie jeszcze co nie co

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 09/07/2010 21:45
 


#5 | Wuzwar | 09/07/2010 23:11 cytuj

No luq był słaby i odkąd go zmienili zaczęły się piękne dni dla fxx :) I sądzę, że brak sympatii luqa do taza nie był bezpodstawny skoro jak mówił luq kiedyś pili wódkę bez ventrilo ;D coś się musiało staćć. I brak sympatii był obustronny. Nawet jeśli to była wspólna decyzja, sądzić można, że to Taz był główno dowodzącym komitetu wyrzucić luqa

 


#6 | adhd | 09/07/2010 23:29 cytuj

Był słaby ? A pasza nie lepszy ?
GL na GG.

 


#7 | EnomeK | 09/07/2010 23:41 cytuj

Moze pasha jest slabszy od niego ale jezeli tak bylo ze on wolal grac w inne gry niz cs no to pasha gdyby sie przylozyl to odrazu byl by lepszy bo pasha moglby caly czas grac w csa a a luq by gral w tego wowa no to pasha by szedl do przodu a on by stal w miejscu ze skillem. Powiem tak zycze jak najlepiej fx'om nie mam nic ani do fx'ow ani do Luqa tez jest to prawda ze jedna osoba by nie mogla wyrzucic zawdnika wiec wiecie a ludzie uslysza byle co i odrazu byli przeciwnie nastawieni na fx'ow a tera przeczytaja to to beda znowu dobrze nastawieni do fx'ow to sa ludzie ktorzy ulegaja wypowiedzi innych :/. Nie mam nic do Luq'a a ni do fx'ow najlepiej jak by sie pogodzili.

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 09/07/2010 23:42
 


#8 | exelent. | 10/07/2010 01:15 cytuj

Dobry wywiad Bartoszu :)

 


#9 | adhd | 10/07/2010 09:03 cytuj

 


#10 | dsL | 10/07/2010 13:46 cytuj

Nie oszukujmy się , Luq jest lepszy od pashy we wszystkim opanowaniu, aimie, skillu z awp i tu pasha gra ostatnio z tej broni tragicznie. To był błąd bo Luq spokojnie na ten czas był 2 czy może 3 strzelcem w zespole.

Enomek Co z tego skoro każdy może osiągnąć jakiś tam poziom i nawet jak by Luq grał 10H ,a pasha 200 to by wiele nie zmieniło być może trochę by się podciągną, ale jednak za wysokie progi dla niego.

Wątpię czy aby i tak dali radę SK grając zmęczonym czy nie. Dobry wywiad i gratulacje dla Fx za top4. Pokazuje to, że może coś jeszcze ugrają, ale muszą zmienić w teamie jedną osobę i nie mówię tu o pashy :).

 


#11 | error879 | 10/07/2010 21:22 cytuj

Czy będą udostępnione jakieś filmiki, videoblogi z podróy fx pociagiem na eswc ??????? jeśli tak to kiedy ?

 


#12 | luki[ZGq] | 10/07/2010 22:02 cytuj

hehe

 


#13 | nie_poszlo | 10/07/2010 22:28 cytuj

Jak chcieli pozbyć się najsłabszego gracza to Taz powinien wylecieć :)

 


#14 | nie_poszlo | 10/07/2010 22:28 cytuj

Jak chcieli pozbyć się najsłabszego gracza to Taz powinien wylecieć :)

 


#15 | error879 | 10/07/2010 22:57 cytuj

haha TAZ ??? rozjebałeś mnie! oglądałeś wogule jakiś mecz eswc 2010 w wykonaniu fx, przecież taz grał zajebiście, najlepiej z całem 5.

 


#16 | maniek | 11/07/2010 07:38 cytuj

Najlepiej to grał NEO, zresztą jak zwykle..

 


#17 | Wuzwar | 11/07/2010 12:19 cytuj

Ale taz również wyśmienicie, szkoda tylko, ze na zmianę ;d Problem w tym, że taz sam nie wygra mapy (mimo tak genialnej gry przeciwko sk), a neo w swojej a-game tak xP

 


#18 | asdasdadadada | 11/07/2010 13:46 cytuj

niezastapiony ryan, super ryan, szkoda ziomus, ze nie pamietasz, co mowiles w 08 o nim, czy jak to go ceniles, gdy przyszlo do dzielenia plnow

 


#19 | iiiu | 11/07/2010 14:26 cytuj

Ogarnijcie sie Pasha > Luq na gamegune zobaczycie ;-)

 


#20 | luke` | 11/07/2010 14:26 cytuj

Niezłych się rzeczy człowiek dowiaduje, 2 tygodnie mnie nie ma i scena aż huczy od takich pięknych smaczków :) A LUq już w listopadzie się żalił, że chcą go z drużyny wyrzucić... Nawet jak grał sobie w WoWa i tak pasował i radził sobie o wiele lepiej niż Pasha, ot co :) A ja będę przyglądał się waszym kłótniom (muszę sporo nadrobić :D) i bawił się przy tym świetnie. Z resztą... TaZ i tak jest zbyt wielką gwiazdą żeby przeczytać ten komentarz, więc piszę do siebie ;(

: D

 


#21 | pff | 11/07/2010 15:39 cytuj

kurde, przed 2006 w csa nie mielismy specjalnych sukcesow, ze juz nie ma co mowic o czyms takim jak chociazby polfinaly wcg/eswc, wiec teraz zamiast sie cieszyc ze od 4 lat sa goscie ktorzy niszczyli innych a teraz maja lvl wystarczajacy aby byc w gronie faworytow to wy jeszcze narzekacie i chlapiecie ze ten to a ten tamto. Troche wiecej pozytywnego punktu widzenia zycze i wiary w wyniki a sprawy taz vs luq sobie odpusccie bo wasze komentarze sa co najmniej zbedne i bynajmniej nic nie wyjasnia...

aha i dalej mi sie smiac chce jak ktos uwaza ze trzeba wymienic kubena haha, konter to nei tylko statystyki w tabeli i wcale nie jest najwazniejsze zeby otwierac

pozdrawiam

 


#22 | pawcio | 11/07/2010 16:18 cytuj

"Na ESWC przyjechaliśmy wygrać."
smieszy mnie to co taz teraz wygaduje, bo wczesniej była gadka ze nie stawiaja sobie jakis celow a jada tam zagrac kazdy mecz na pelnym skupieniu, po ugraniu top 4 poglady sie zmienily? urosneliscie w sile?

 


#23 | pawcio | 11/07/2010 16:19 cytuj

"Na ESWC przyjechaliśmy wygrać."
smieszy mnie to co taz teraz wygaduje, bo wczesniej była gadka ze nie stawiaja sobie jakis celow a jada tam zagrac kazdy mecz na pelnym skupieniu, po ugraniu top 4 poglady sie zmienily? urosneliscie w sile?

 


#24 | pawcio | 11/07/2010 16:19 cytuj

"Na ESWC przyjechaliśmy wygrać."
smieszy mnie to co taz teraz wygaduje, bo wczesniej była gadka ze nie stawiaja sobie jakis celow a jada tam zagrac kazdy mecz na pelnym skupieniu, po ugraniu top 4 poglady sie zmienily? urosneliscie w sile?

 


#25 | QaZ | 11/07/2010 17:51 cytuj

Co wy tu wogóle wygadujecie to jest poprostu "żal" na to patrzeć ;/

 


#26 | zanny | 11/07/2010 18:38 cytuj

LUQ>TAZ taz jestes zerowy luq jest za słaba haha n1 bez grania karał kogo chciał i razem z neo prowadzili gre z caly szacunkiem dla jarka ale to nie jego poziom

 


#27 | krukacz | 11/07/2010 18:40 cytuj

Oczywiście wywiad jak wywiad a na tym eswc to tylko pasha sie skompromitował....
Wymiencie go na drive albo kogos innego bo zal patrzec...............
Snajper? taki snajper że zal patrzec juz filip by zrobił więcej z tego awp
Poprostu totalna kompromitacja ze strony pashy :]

 


#28 | maniek | 11/07/2010 18:42 cytuj

Nie od dziś wiadomo, że awp neo > awp pasha

 


#29 | maniek | 11/07/2010 18:52 cytuj

 


#30 | maniek | 11/07/2010 18:53 cytuj

@Up: tamten link nie działa
Tu macie: statystyki z eswc

http://www.hltv.org/?pageid=35

 


#31 | maniek | 11/07/2010 18:54 cytuj

 


#32 | NiCky | 11/07/2010 19:16 cytuj

Wypowiedz co do pytania z LUq'iem, nie wiem co o tym myśleć, Wiktor, mówi odwrotną wersję wypowiedzi LUq'a.Fakt jest to, że FXi skłamali co do taktyk, że przygotowują taktyki na turniej i gdy człowiek prze analizuje dema to naprawdę widać, że prawie nic się w ich taktykach nie zmienia ew. delikatnie zmienia. Strasznie mnie to zawiodło, że gracze okłamują swych fanów.

Co do atmosfery w drużynie to następna wymówka, wystarczy spojrzeć na te bluzgi ... http://www.youtube.com/watch?v=RKyXWxQ3ELs

// Post edytowany 2 razy. Ostatnia edycja: 11/07/2010 19:31
 


#33 | TaZ | 11/07/2010 19:56 cytuj

asdasdadadada @ 11/07/2010 13:46 niezastapiony ryan, super ryan, szkoda ziomus, ze nie pamietasz, co mowiles w 08 o nim, czy jak to go ceniles, gdy przyszlo do dzielenia plnow
Niezle Ci odjebalo, ale coz uczylem sie od najlepszych w timie.

---

LUq nagadal duzo bzdur i wiekszosc w to uwierzyla, koniec dyskusji, ja sobie moge zaprzeczac, ale do momentu az mu nie pojade, gadka bedzie taka sama.

---

pawcio @ 11/07/2010 16:19 "Na ESWC przyjechaliśmy wygrać."
smieszy mnie to co taz teraz wygaduje, bo wczesniej była gadka ze nie stawiaja sobie jakis celow a jada tam zagrac kazdy mecz na pelnym skupieniu, po ugraniu top 4 poglady sie zmienily? urosneliscie w sile?

Pisalem w wywiadach ze jest jeden cel. A droga do jego realizacji dluga i musimy sie skupic na niej, a nie na efekcie koncowym. Drog = kazdy mecz ktory musimy rozegrac aby osiagnac sukces.

---

Nie komentuje wiecej, Luqi osiagnal cel, siedzi i zaciesza jak to ma w zwyczaju, a Wy znalezliscie dobra osobe do pojazdu, taka o ktorej wiecie najmniej :)

 


#34 | Oxa | 11/07/2010 21:06 cytuj

pawcio @ 11/07/2010 16:19 "Na ESWC przyjechaliśmy wygrać."
smieszy mnie to co taz teraz wygaduje, bo wczesniej była gadka ze nie stawiaja sobie jakis celow a jada tam zagrac kazdy mecz na pelnym skupieniu, po ugraniu top 4 poglady sie zmienily? urosneliscie w sile?
Człowieku ty wiesz co ty wogle wypisujesz,taki cwany to sa wyjdz na scene i graj z najlepszymi drużynami świata 4(czterokrotne)mistrzostwo świata ci niewystarcza?
I tak są już drużyną zapisaną w histori cs'a,osiągnij choć w połowie taki talent jaki oni w obecnej chwili maja to będe ci bił pokłony~!
A co do pashy to mogę się założyc iż w następnych turniejach zdobędą top3,
20 minutowa przerwa to była kpina więc niedziwie się że niedoszli do finału!

 


#35 | Oxa | 11/07/2010 21:25 cytuj

krukacz @ 11/07/2010 18:40 Oczywiście wywiad jak wywiad a na tym eswc to tylko pasha sie skompromitował....
Wymiencie go na drive albo kogos innego bo zal patrzec...............
Snajper? taki snajper że zal patrzec juz filip by zrobił więcej z tego awp
Poprostu totalna kompromitacja ze strony pashy :]
top5 eswc awp o czymś świadczy tak?

 


#36 | mistrz | 11/07/2010 21:57 cytuj

Bo tylko pięciu było branych pod uwagę :) Zresztą, jak ktoś gra w takim zespole jak Fx to powinien być TOP1.

 


#37 | Oxa | 11/07/2010 22:23 cytuj

popatrz ilu bylo snajperów na turnieju!

 


#38 | kRm | 11/07/2010 22:32 cytuj

Oxa, widze że jesteś wielkim obrońcą Fx'ów, ale to jest jak z piłką nożną, żeby być ekspertem nie musisz być świetnym piłkarzem, więc niepotrzebnie się napociłeś bo i tak nic z tego nie wynika.
Nie jestem w tym "sporze" po żadnej stronie. Tylko że my Polacy strasznie łatwo dajemy się manipulować, jednym i drugim, niestety...

P.S: Skończcie z tym lizaniem dupy, i porównywaniem typu LUq>Pasha, Pasha>LUq(to samo z TaZem) bo to tylko niepotrzebny spam, i tak to nic nie zmieni, nie doda Wam 5 do zajebistości :)

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 11/07/2010 22:33
 


#39 | zjeb | 11/07/2010 23:49 cytuj

Taz to sie nadaje do tarcia chrzanu luqu zmontuje ekipe pograją troche i fx bedzie płakać

 


#40 | bekajal | 11/07/2010 23:49 cytuj

Taz to sie nadaje do tarcia chrzanu luqu zmontuje ekipe pograją troche i fx bedzie płakać

 


#41 | bekajal | 11/07/2010 23:52 cytuj

Taz to sie nadaje do tarcia chrzanu luqu zmontuje ekipe pograją troche i fx bedzie płakać

 


#42 | ziutog | 11/07/2010 23:54 cytuj

taz umyj dupe Luq > TaZ w timie agresja także jest potrzebna a teraz to same lalusie i pedalsony i wogóle słabi jesteście a Ty w szczególności

 


#43 | tutyg | 11/07/2010 23:56 cytuj

macie racje luq nie musiał poświęcać tyle czasu treningom on bez nich sobie lepiej radził od ciebie taz :)

 


#44 | archas | 12/07/2010 00:47 cytuj

lol same gimbusy tu pisze widze. a taz jeszcze na to odpowiada :D

 


#45 | mazakay | 12/07/2010 01:04 cytuj

Oj szkoda, jest Łukasz czy nie - to ich decyzja oni graja nie 'my'. Uważali, że będzie lepiej dla nich - może grają lepiej lecz przeciwnicy jeszcze lepiej? W końcu scena cs'a jest na wysokim poziomie i każdy ma szanse wygrać. Heh.. chciałbym by Wiktor z Łukaszem 'się pogodzili' itp.(Jeżeli się nie lubią ;>...).

Darujcie sobie komentarze w stylu obrońca fx, luq > all a Ty g*wnem jesteś. To moje zdanie, to co myślę o tej całej e-dramie. Również nie staram się nikomu podlizać bo po co?

Powodzenia życzę Wiktorowi oraz Łukaszowi ; -).

 


#46 | DeV007 | 12/07/2010 01:22 cytuj

TaZ wiemy tyle ile musimy, bo obaj potwierdziliście to, że wyjebaliście LUq'a z zespołu, a to biorąc pod uwagę ostatnie osiągnięcia i to, że szukał razem z wami(nie zaprzeczyłeś temu) "nowego domu", było poprostu hamskie :o a raczej nie na miejscu... Sam zachowywałeś się jak rozkapryszony bachor ignorując LUq'a, bo nawet "pjontki" nie umiałeś mu przybić po wygranym meczu ;)
Sam powinieneś odejść i oszczędzić wszystkim tego blamażu, bo wiadomo, że ciebie zastąpić jest łatwo, chociażby drive'em
Tyle, peace... wciąż uważam, że zrypaliście ale nadal darzę szacunkiem Filipa, Kubę, Mariusza i Jarka dlatego mimo wszystko życzę wam powodzenia na przyszłych turniejach.
NIE CISNĄĆ PO PASHY BO NIC TU NIE ZAWINIŁ, A JEST NAPRAWDĘ SYMPATYCZNYM GOŚCIEM!

 


#47 | methanol | 12/07/2010 05:58 cytuj

no no ładnie ładnie ;]

 


#48 | NiCky | 12/07/2010 06:56 cytuj

#35 Rozumiem, że TaZ napisał posta to musisz się podlizać, ale jak już piszesz to pisz po Polsku.
''I tak są już drużyną zapisaną w histori cs'a,osiągnij choć w połowie taki talent jaki oni w obecnej chwili maja to będe ci bił pokłony~!''

Teraz mi wytłumacz jak można osiągnąć talent, czy Ty w ogóle znasz pojęcie słowa talent ? Eh, niektórzy już piszą bez mózgu...

 


#49 | Oxa | 12/07/2010 07:31 cytuj

#48 ahahahaha typje ogarnij a co to moze jest fart?

 


#50 | Oxa | 12/07/2010 07:49 cytuj

A tak wogle to ogarnijcie z tym osądzaniem oni grają bo lubią niechcecie,niemusicie oglądać ich meczy i krytykować ich gre.

 


#51 | flowersik | 12/07/2010 08:53 cytuj

Wyprawa nad cieśninę Beholdera zapewnia niezapomniane wrażenia...

 


#52 | gonzo | 12/07/2010 09:22 cytuj

#46 masz racje to nie luq powinien być zmieniony tylko taz i własnie drivem i to by było wzmocnienem a nie osłabieniem :)

 


#53 | Artur | 12/07/2010 09:53 cytuj

fx n1.

 


#54 | Artur | 12/07/2010 09:56 cytuj

fx n1.
#52 drive juz chyba zrezygnowal, jak piszecie coś to z głową..
#46 jasno napisał TaZ że komentarzy już nie czyta.. Nie wiem do kogo to pisałeś..

fx n1.,fx n1.,fx n1.

 


#55 | kRm | 12/07/2010 10:16 cytuj

Pier*olicie głupoty :) A i zgadzam się z DeV007 żeby nie cisnąć pashy, bo on nic do tego nie miał.

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 12/07/2010 10:17
 


#56 | tivi | 12/07/2010 11:12 cytuj

Troche smieszne bylo to mowienie ze burning bylo najtrudniejszym przeciwnikiem... przeciez jezeli byscie trafili na fnatic, sk, lub mtw to 4 miejsca by nie bylo. Miejsce tuz za podium mozecie zapewniac tylko i wylacznie szczesciu w losowaniu. A i czemu w cyber tv mowiles ze odpusciliscie mecz bo mieliscie zapewnione wyjscie z pierwszego miejsca skoro to h2k wyszlo jako pierwsze

 


#57 | maniek | 12/07/2010 14:45 cytuj

Może dlatego, że na telebimie(czy na czymś tam) pisało, że to TEG wygrał z h2k 17-13, organizatorzy się pomylili.

 


#58 | NiCky | 12/07/2010 15:48 cytuj

#49 Dzieciaczku, po pierwsze ''typje'' co to w ogóle oznacza ? Talent, jeśli nie wiesz co te słowo oznacza to po prostu nie używaj danego słowa. Z talentem człowiek może się urodzić, ale żeby talent zdobyć pierwszy raz słyszę. Informacje co do słowa talent tutaj : http://pl.wikipedia.org/wiki/Uzdolnienie , pozdrawiam Cię bardzo.


''ahahahaha typje ogarnij a co to moze jest fart?'' To są umiejętności,które nabyli przez tyle lat grania, Filip '' Neo'' to już inna sprawa.

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 12/07/2010 15:51
 


#59 | Oxa | 12/07/2010 16:19 cytuj

#58 dzieciaczku?ahahahh ile ty masz lat?

 


#60 | NiCky | 12/07/2010 16:41 cytuj

Więcej niż Ty 14-sto latku.Naucz się lepiej pisać poprawnie po Polsku w szkole, zamiast kłócić się na stronach internetowych.

 


#61 | Oxa | 12/07/2010 17:11 cytuj

15!;d 14 latku dobra zamknij tą jape i pisz wiadomosci a nie z artykułu robi się jakiś burdel!

// Post edytowany 1 raz. Ostatnia edycja: 12/07/2010 17:12
 


#62 | hahaha | 12/07/2010 17:15 cytuj

NiCky nie chce sie klocic ale dla picu wszedlem na tego linka po tym co sie napinasz... ---> Uzdolnienie (talent) ? wrodzone albo NABYTE predyspozycje w dziedzinie intelektualnej lub ruchowej, przejawiające się większym lub mniejszym stopniem sprawności w danej dziedzinie. sam sobie zalatwiles owna i to juz w jednym z pierwszych słow. pozdro :]

 


#63 | NiCky | 12/07/2010 17:22 cytuj

#62 Panie drogi, chodziło mi bardziej oto.''W innym kontekście, talent jest to wrodzona umiejętność łatwego przyswajania wiadomości oraz ich łatwego zastosowania w praktyce.'' Powiedz mi jaki jest sens tego zdania : ''I tak są już drużyną zapisaną w histori cs'a,osiągnij choć w połowie taki talent jaki oni w obecnej chwili maja to będe ci bił pokłony~!'' Osiągnąć talent, bezcenne.

 


#64 | aSq | 12/07/2010 17:32 cytuj

"peszka", "dziękówka"... brak elo elo... :O

Ogólnie nieźle to wyszło. Mało wniosło, ale to zawsze coś :)

 


#65 | Oxa | 12/07/2010 18:02 cytuj

nicky dobra skończmy juz ten temat;/bo to juz zenada sie robi z tego wzajemnego najeżdzania na siebie!

 


#66 | DRE~! | 13/07/2010 19:01 cytuj

LUq slaby ta? pasha ponoc zesrany na LAN'ach siedzi.. haha smieszne to jest..

za wywiad 4/5 :)

 


#67 | Damarco | 13/07/2010 22:30 cytuj

Witam :)

A wiec DRE~! może i siedzi "zesrany" (w co wątpię) ale to szybko przejdzie jak się przyzwyczai do takiego poziomu gry i do takich emocji itp (po prostu zdobędzie doświadczenie które ma duże lecz nie na takiego typu lanach).

Oxa widać ze nie wiesz co to znaczy słowo talent

#13 hahaha Taz a ??? on jest bardzo ważny w składzie

#26 jak on jest zerowy to nie wiem jaki Ty jesteś :)

dsL nie zgodził bym się z Tobą ponieważ uważam że Luq a i Pashe grają na podobnym poziomie i nie wątpię w to iż Pasha w niedługim czasie przegoni Luq a ponieważ nie ma jeszcze dużego doświadczenia w lanach zagranicznych bardzo wysokiego poziomu nie mówiąc o skillu który też za jakiś (nie duży) czas będzie wyższy od skilla Luq a.

Podoba mi się gra Pashy ponieważ gra agresywnie tak jak grało "dawne" PGS.

ps. To jest moje zdanie jak ktoś chce je podważać to proszę bardzo.

 


#68 | DeV007 | 14/07/2010 02:48 cytuj

Jeśli pasha będzie szedł w tym kierunku co aktualnie i dojdzie mu trochę doświadczenia, to napewno dorówna LUq'owi, bądź nawet przebije go skillem, choć ciężko to ocenić bo nigdy przeciwko sobie nie grali ;)
Jarek gratuluje zajebistej gry na turnieju FNATIC, byłeś filarem tej drużyny!

 


#69 | popow | 14/07/2010 12:32 cytuj

przez Taza najpierw pozbyli sie zibiego a teraz LUq'a, jak dla mnie 2 najgorsze decyzje, sklad gloden 5 powinien byc taki:
neo,
taz,
zibi,
LUq,
kbn/lrd

druzyna smierdzi, mogli miec sklad wszechczasow a tazik wyrzuca swoich przyjaciol i sie z nikim nie dogaduje... zygac sie chce...

 


#70 | ace | 14/07/2010 22:55 cytuj

Myślę jednak , że to zdanie cytuje przez taza " Cała drużyna podjęła decyzje o wymianie LUqa, bo po prostu był słaby " - jeżeli luq był słaby , to ciekawi mnie tylko to , czy na WCG gdy zagracie z pashą , uda wam się wygrać . A to że luq gra w inne gry , to nie znaczy że jego kariera jest skończona . Całe życie w cs nie można grać , bo trzeba znaleść także czas na inne rzeczy w swoim życiu. Także całe moje wypowiedzenie w sprawie luqa = TAZ DAŁEŚ DUPY!

 


#71 | Pavo | 15/07/2010 12:23 cytuj

Ciekawe pytania i brak uników ze strony TaZa - przepis na świetny tekst. Może odrobinę zabrakło rozwinięcia wątku LUqa...

 


#72 | pp | 15/07/2010 12:23 cytuj

Ciekawe pytania i brak uników ze strony TaZa - przepis na świetny tekst. Może odrobinę zabrakło rozwinięcia wątku LUqa...

 


#73 | pp | 15/07/2010 12:24 cytuj

Sorry za double-posta oO

 


#74 | dEn[B] | 20/07/2010 18:43 cytuj

A mówia że tylko Polacy kradna ;- )

 


#75 | Ss | 21/07/2010 10:51 cytuj

Ktos tam napisal, ze pasza nie lepszy, otoz to jest tak, pasza zajebiscie jezeli moge tka sie wyrazicgra;), na eswc to nie jego wina byla, tylko zawiodl was nasz ukochany "nijo", neo nie jest w takiej formie co kiedys. To, co sie teraz dzieje to parodia. A Wy tylko na steamie "FX POWER" FX POWER itp. g4 i pasha sa juz slabi, nie mozecie tego zrozumiec? Nadszedla nowa era- era Na`vi.

 


#76 | Xavi | 14/08/2010 17:35 cytuj

Śmieszą mnie niektóre wypowiedzi.. nigdy nie byliście z tymi ludźmi a nawet ich nie znacie a gadacie głupoty... Większość nie zrozumiała przekazu Luq'a ... w sumie przy tej całej akcji co niby luq gra słabo to było tak że kiedy wszyscy jak to powiedział Luq się zaczęli opierdalać po prostu odreagowując zaczął grac w inne gierki jak każdemu czasem lepiej czasem gorzej mu szło ale zawsze miał ten poziom. No cóż jedna osoba ze starego składu again może trzeba im innego zawodnika szukając tego niby najsłabszego trafili właśnie na luq'a A POTEM CAŁA Drużyna została nakręcona na to i został on wydalony;] . Pasha hmm na pewno w tym okresie nie był lepszy od luq i nie wiem czy jest ale żałosne to jest jak ludzie go bluzgają pasha jest nowym graczem
w świecie hardcorowego poziomu i zanim zdobędzie doświadczenie jakie miał luq grając przez te xx lat to minie trochę czasu.. Pasha nie jest złym zawodnikiem ale nie
jest też lepszym. Obecnym Fx'om brakuje czegoś czego mieli w poprzednich latach
i nie chodzi tu o "nowego gracz" tylko o ich poziom widocznie się zmniejszył lub staną
a z tym idzie że inne drużyny po prostu idą w gorę , Fxy odrabiają powoli poziom i zapewne minie trochę czasu zanim powrócą do tego.

 


#77 | fleq' | 05/09/2010 16:11 cytuj

Wszyscy komentujecie beznadziejnie, a w dodatku piszecie same brednie.
FX jest najlepszym dowodem na to, że Polska jest dużo warta w świecie e-sportu, a to już ich sprawa jaki mają team i czy jest w nim LUq czy też Pasha. Kto jest najlepszy ?! Frag eXecutors !

 


OSTRZEŻENIE: Wszystkie komentarze na portalu Frag-eXecutors.com są monitorowane. Nie obrażaj nikogo, pisz na temat i sprawdź pisownie. Niepodporzadkowanie się do tych zasad będzie się wiązało z usunięciem Twojej wiadomości.

Załóż konto w 20 sekund, by wygodniej komentować!

Nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz konta na Frag-eXecutors.com.






Filtr artykułów